Beeld

Rebounce Philosophy - Platform

 

De samenstelling van het fundament van de Rebounce Philosophy is even breed als gedegen. Uit diverse intelligenties zijn
effectieve aspecten gehaald, in verband gebracht en geïmplementeerd. Van macro economie, via bedrijfskunde naar
indianenleer. En van bedrijfsfilosofie en macro strategie naar socio- en neuropsychologie. En dat alles vermengd met het wezen
en de uitgebreide ervaring van de stichter: Joost van Zoelen. In de praktische vertaling heeft de voortdurend ontwikkelende en
inmiddels meer dan 30 jarige ervaring in het samenwerken met ambitieuze CEO’s en Boards een centrale functie. Die ervaring
wordt gedomineerd door de volgende kenmerken:

  • Internationaal
  • Middelgrote en grote ondernemingen
  • Ambitieuze, structurele, renderende groei
  • Focus op effectieve groeifactoren

Een belangrijke bijdrage aan de kennis en ervaring is geleverd door de resultaten van longitudinaal onderzoek naar de
kwaliteiten van strategie en structuur in dynamisch groeiende ondernemingen. Op vele plekken in de wereld, in de pioniers- en
groeifase van de Corporate Lifecycle. Extra scherp is gekeken naar de Rebounce Triple M, waarin de fundamentele drijfveren
van mensen, systeemdiscipline en middeleninzet de hoofdrol vervullen.